jueves, 9 de agosto de 2007

DEFRUTUM: EL TEMPS DE LA VEREMA A L'OLÈRDOLA ROMANA

Com cada any, celebrem la festa de la verema a Olèrdola, un bonic i interessant jaciment arqueològic ubicat al cor de la comarca del Penedès, que al Setembre s'omple d'olor de vi.


Si veniu, poeu assistir, darrera l'esmorzar romà en el podrà col·laborar tot el que vulgui, portarem a terme un laboratori de defrutum, després d'aconseguir el most trepitjant el raïm vendimiat a prop. Per continuar la festa, jugarem com a romans i, finalment, compartirem una gustatio de menjars típicament romans. Us hi esperem!

Com arribar-hi:
La carretera que porta directament al conjunt arqueològic (BV-2443) es troba al km 40,5 de la carretera C-15 de Vilafranca del Penedès a Vilanova i la Geltrú, entre els pobles d’Olèrdola i Canyelles.

Como cada año, celebramos la fiesta de la vendimia en Olérdola, un hermoso e interesante yacimiento arqueológico ubicado en el corazón de la comarca del Penedés que en Septiembre se llena de olor a vino.

Allí organizaremos, después del desayuno romano, en el que puede participar todo el que lo desee, un laboratorio de defrutum, después de conseguir el mosto, pisando la uva vendimiada. Para continuar la fiesta jugaremos como romanos y para acabar compartiremos una gustatio romana. ¡Os esperamos!

Cómo llegar:
La carretera que lleva directamente al conjunto arqueológico (BV-2443) se encuentra en el km. 40,5 de la C-15 de Vilafranca del Penedès a Vilanova i la Geltrú, entre los pueblos de Olérdola y Canyelles.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

¡Comparte tus ideas!